Συνεντεύξεις από τους... δημοσιογράφους της ομάδας

  

Συνεντεύξεις από τους... δημοσιογράφους της ομάδας

https://docs.google.com/document/d/121e47ItNofOrUkl5_1OD8_N-BdYUxGTmvkMKGSwSwr4/edit

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 

Εκπαιδευτικών - Μαθητών- Καλλιτεχνών

 

1. Πώς νιώθετε για το ωράριο του σχολείου σας; (μαθήτρια σχολείου ισπανικού): Στο σχολείο μας έχουμε 3 ώρες μάθημα, μισή ώρα διάλειμμα και άλλες τρεις ώρες συνεχόμενες μάθημα. Πιστεύω πως δεν μας αρκεί και δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα στο διαλειμμα.

 


2. Πόσους ρυθμούς έχει το φλαμένκο??

(Κιθαρίστας φλαμένκο): Έχει κυρίως 2 είδη ρυθμών, 2 και 3 τέταρτα ή 3 και 4 τέταρτα.

 


3. Τι κάνετε μετά το σχολείο; Έχετε εξωσχολικά και ιδιαίτερα; (μαθήτρια σχολείου ισπανικού): Εγώ μετά το σχολείο πάω ποδόσφαιρο και κάνω αγγλικά και μαθηματικα γιατί αυτό είναι που χρειάζομαι περισσότερο.

 


4. Εσείς από μικρός ακούγατε φλαμένκο και άρχισε να σας ενδιαφέρει ή ασχοληθήκατε πρώτα με την κιθάρα και αργότερα με τα ακούσματα και με την εξάσκηση αποφασίσατε να ασχοληθείτε πιο πολύ με αυτό;

(Κιθαρίστας Φλαμένκο): Λοιπόν, εγώ ξεκίνησα με την κιθάρα [στο] σπίτι μου ούτε καν κλασική. Έπαιζε ο πατέρας μου, έπαιζε η μητέρα μου, στην Αθήνα, στην Ελλάδα. Ξεκίνησα από εκεί με την κιθάρα, μου άρεσε πάρα πολύ, κάποια στιγμή με πήγανε στο ωδείο, έκανα μαθήματα κλασικής κιθάρας, πήρα το δίπλωμα στο Εθνικό Ωδείο και στα 25 μου κάποια στιγμή ήρθα στη Σεβίλλη να κάνω ένα σεμινάριο [για] 2 εβδομάδες [στο] φλαμένκο. Γύρισα [στην] Ελλάδα, τακτοποίησα κάποιες εκκρεμότητες και κάποιες δουλειές και όταν ξαναγύρισα μετά έμεινα μέχρι τώρα! Δηλαδή το Φλαμένκο το γνώρισα στα 25. Πιο πριν απλά είχα ακούσει δυο τρεις κιθαρίστες. Δεν είχα κάποια επαφή ούτε με τη γλώσσα, [ούτε με] τίποτα. Απλά ήρθα εδώ και έμεινα εδώ, κατευθείαν!

 

Σκέφτεστε πότε να γυρίσετε πίσω στην Ελλάδα;

Ναι, θα ήθελα πάρα πολύ! Πιστεύω σε μια δεκαετία κάποια στιγμή θα γυρίσω! Να ανοίξω καμία σχολή κι εγώ. Για να «αράξω» λίγο. Πάντα το ταξίδι θα υπάρχει, κι εδώ… Δηλαδή, νιώθω σπίτι μου εδώ πέρα. Γυρνάω καμιά φορά στην Ελλάδα, κάθομαι για έναν μήνα και λέω «Πού είμαι τώρα;». Αλλά ναι, κάποια στιγμή θα ήταν ωραίο…





•Σήμερα επισκεφτήκαμε το ‘Conservatorio Profesional de música-Cristóbal de Morales’

Πήραμε συνέντευξη από τον εξαιρετικό κιθαρίστα Σωκράτη Μαστροδήμο, ο οποίος μας εξήγησε πως στο φλαμένκο υπάρχουν 2 είδη ρυθμών: 2αρι με 3αρι και 2αρι με 4αρι και επιλέγουν ανάλογα με το τι θέλουν να παρουσιάσουν. Επιπλέον, το φλαμένκο έχει επηρεαστεί από στοιχεία τζαζ και απο άλλες μουσικές και έχει εξελιχθεί με το πέρας του χρόνου στη μορφή που έχει σήμερα.

Σε κάθε παράσταση που πραγματοποιούν μπορεί να είναι έτοιμοι και η διαδικασία να ειναι μονταρισμένη. Ενώ παράλληλα υπάρχει και αυτοσχεδιασμός, στον οποίο παρουσιάζουν έτοιμα πράγματα που έχουν διδαχθεί, με τη διαφορά πως δεν είναι προετοιμασμένοι όλοι μαζί με πρόβες και συγχρονίζονται επιτόπου.

Ο ίδιος, ο Σωκρατης Μαστροδημος, ασχολήθηκε με το φλαμένκο μετά τα 25 του. Άκουγε από μικρος την μητέρα και τον πατέρα του να παίζουν κιθάρα, αλλά όχι κλασική.

Η χορευτρια που συνόδεψε τη μουσική υπόκρουση χόρεψε αλεγκρίας που δηλώνει την χαρά.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δελτίο Τύπου Εκπαιδευτικής Επίσκεψης στη Σεβίλλη

WORDS GAME

Παρουσίαση Εκπαιδευτικής Επίσκεψης στη Σεβιλλη